fbpx
לוגו ג'וק בראש
כיסויי מזרון ייעודי לקרדית אבק

אלרגיה לקרדית אבק והיעילות של כיסויים ייעודיים נגד הקרדית

אלרגיה לקרדית אבק והיעילות של כיסויים ייעודיים נגד הקרדית

אלרגיה לקרדית אבק הבית היא אחת האלרגיות הנפוצות ביותר בעולם ומשפיעה על מיליוני אנשים שלעיתים קרובות בכלל לא יודעים שהם אלרגיים לקרדית בעיקר שהקרדית היא בגודל מיקרוסקופי שלא ניתן להבחנה בעין לא מזויינת.

קרדית האבק כפי שכבר נכתב היא אקרית מיקרוסקופית ולכן רוב האנשים לא מודעים לקיומה בעולם ובטח שלא לנוכחותה במצעים, מזרנים, ריפודים ושטיחים כמעט בכל בית. האלרגיה נגרמת בעיקר מצואת הקרדית ומשברי גופה, אשר גורמים לתגובה אלרגית במערכת הנשימה של אנשים רגישים.

תסמינים וגורמי סיכון לאלרגיה מקרדית האבק

תסמינים נפוצים של אלרגיה לקרדית האבק כוללים התעטשות, נזלת, דמוע וגרד באף ובגרון. במקרים חמורים יותר האלרגיה יכולה לגרום להתקפי אסטמה וקשיי נשימה.

טיפול ומניעה סיפטומים הקשורים לאלרגיה

הטיפול באלרגיה לקרדית האבק כולל שימוש בתרופות אנטי-היסטמיניות וסטרואידים, אך חשוב לא פחות הוא הטיפול הסביבתי מה שאומר הרבה שואב אבק וכביסות כמו גם שימוש מוגבל במידת האפשר בשטחים, וילונות וכל דבר העלול לצבור ולאגור אבק. אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת החשיפה לקרדית האבק היא שימוש בכיסויים ייעודיים למזרנים, כריות ושמיכות שמגן על המוצרים האלו שאנו מבלים עליהם שעות רבות מאגירה של אבק.

כיסויי מזרון ייעודיים נגד קרדית האבק

כיסויים ייעודיים למזרנים ולכריות עשויים מבדים דוחי אבק ואלרגנים, אשר מונעים את חדירת הקרדית אל תוך כלי המיטה ובעיקר למזרון ולכרית עליהם אנו מניחים את הראש כל לילה לכל הלילה. כיסויים אלו יוצרים מחסום פיזי בין הקרדית לבין האדם, ובכך מפחיתים את החשיפה לאלרגנים המזיקים ומפחיתים בצורה ניכרת את הסימפטומים

כיסויי מזרון של CleanRest

כיסויי המזרון של CleanRest הם מהכיסויים היעילים ביותר בשוק למניעת חדירת קרדית האבק. הכיסויים עשויים מבד מיוחד הנקרא MicronOne, אשר פותח במיוחד כדי לחסום את חדירת הקרדית והאלרגנים. הבד עמיד למים ונושם מה שמבטיח נוחות מרבית בזמן השינה.

יתרונות השימוש בכיסויי CleanRest

  1. הפחתת תסמיני האלרגיה: השימוש בכיסויי CleanRest מפחית באופן משמעותי את החשיפה לקרדית האבק, ובכך מקל על תסמיני האלרגיה.
  2. נוחות וניקיון: הכיסויים קלים לניקוי וניתנים לכביסה במכונה, מה שמבטיח סביבה נקייה ובריאה יותר.
  3. עמידות לאורך זמן: הכיסויים עמידים לשימוש ממושך ושומרים על תכונותיהם גם לאחר כביסות רבות.

סיכום

אלרגיה לקרדית האבק היא בעיה נפוצה שיכולה להשפיע משמעותית על איכות החיים. השימוש בכיסויים ייעודיים למזרנים, כמו אלו של CleanRest, מהווה פתרון יעיל להפחתת החשיפה לקרדית האבק ולהקלה על תסמיני האלרגיה. באמצעות שילוב של טיפול תרופתי וטיפול סביבתי, ניתן לשפר את איכות החיים של הסובלים מאלרגיה זו באופן משמעותי.

לשאלות והזמנות ניתן לפנות לאלעד אורי – היבואן הבלעדי של הכיסויים לארץ

054-4603208

סובלים ממכרסמים?

תנו למומחים לטפל בהם

למה לבחור בנו?

100% שביעות רצון

עם מוניטין של שנים רבות אנו יודעים להבטיח שביעות רצון מלאה ללקוחותינו, מדיניות אחריות לכל הדברה.

הסמכות ורישיון הדברה

עבודות ההדברה מבוצעות על-ידי עובדים מוסמכים ומקצועיים בעלי רישיון הדברה ממשרד הגנת הסביבה.

זמינות מלאה

אנו מספקים מענה מהיר ללקוחותינו ודוגלים בטיפול מהיר במטרד מרגע הזיהוי.

× שלחו ווטסאפ